Υπηρεσίες

Ψυχολόγος Υπηρεσίες ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία Ψυχολόγοι Αμπελόκηποι Αθήνα Αττική

Η ψυχολόγος Ελένη Αδαμούλα πραγματοποιεί ατομική ψυχοθεραπεία ενηλίκων, με βάση την ψυχαναλυτική ψυχοθεραπευτική προσέγγιση.

Τι είναι η ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία;

Η ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία βασίζεται στην ιδέα ότι η συμπεριφορά και τα συναισθήματα του ατόμου επηρεάζονται από ασυνείδητες διεργασίες και συγκρούσεις, για τις οποίες το άτομο δεν έχει συνειδητή επίγνωση. Το ασυνείδητο επηρεάζει τη λειτουργία του ατόμου και σε φυσιολογικές και σε παθολογικές καταστάσεις. Όταν όμως οι ασυνείδητες συγκρούσεις προκαλούν δυσκολίες και συμπτώματα, τότε είναι ωφέλιμο, μέσω της ψυχαναλυτικής τεχνικής, να έλθουν σε επαφή με το συνειδητό, ώστε στη συνέχεια να είναι δυνατή η επεξεργασία και η επίλυσή τους.
Η ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία δίνει στο άτομο τη δυνατότητα να κατανοήσει και να νοηματοδοτήσει τα συμπτώματα και τις δυσκολίες που βιώνει. Κάτι που, στην πορεία της ψυχοθεραπευτικής διαδικασίας, καθιστά το άτομο ικανό να συνεργάζεται αποτελεσματικά με το θεραπευτή για την εξάλειψή τους. Κομβικής σημασίας σε αυτή την ψυχοθεραπευτική προσέγγιση είναι η σχέση που διαμορφώνεται μεταξύ του θεραπευόμενου και του θεραπευτή, η οποία δημιουργεί ένα περιβάλλον εργασίας ασφαλές, σταθερό και προστατευμένο.
Μπορούμε να εργαστούμε μαζί ψυχοθεραπευτικά για θέματα που σας απασχολούν και αφορούν:

• Άγχος
  • Διαταραχές της διάθεσης
  • Φοβίες
  • Ψυχοσωματικά συμπτώματα
  • Κρίσεις πανικού
  • Δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις και στην επικοινωνία
  • Διατροφικές διαταραχές
  • Εξαρτήσεις